ERTELEME HASTALIĞI






bugün şu işle ilgili bir araştırma yapacaktım neyse yarın bakarım yada haftaya sonraki ayda olur daha gencim çok vaktim var seneye başlıyım en iyisi diyip ömrünü tüketme! 

başarısız olan insanlar genelde erteleyen insanlardır ertelemek aslında bir tembelliktir. 

belkide o ertelediğini işler için yarın pişman olacaksınız.  

yapcağınız o işi ertelemeyin ve şimdi başlayın benim zamanım var demeyin ileride mutlu olmak istiyorsanız başlayın 

bir işi nekadar çok ertelerseniz o kadar sizden uzaklaşır ve artık ben bunu yapamam diyebilirsiniz. 

görmüyormusunuz? günler ne kadar hızlı geçiyor sizce ertelemek için vaktiniz varmı bir sorun kendinize  

ilerki yaşlara geldiğinizde ben gençliğimde ne yaptım sadece erteledim ve hiçbir şey başaramadım demek için artık kalkın ve o istediğiniz şey için çalışmaya başlayın bu rüyadan uyanın!



"İŞİNİ ERTELEYEN İNSAN İŞİNİN HİÇ BİR ZAMAN YAPILMAMASI RİSKİNE GİREN İNSANDIR"

Yorum Gönder

0 Yorumlar