HAYATINIZI DEĞİŞTİRİN

 


hayat

artık sizcede bişeylerin değişme vakti gelmedimi sürekli aynı günleri yaşıyoruz hep günler tekrar ediyor zamanı geçtiğini belki'de hiç farketmiyorsuz. 

insan doğar nerdeyse 18 yılını okulda geçirir peki ne öğreniriz? Bir iş bulmak için ömrümüzün 18 yılını eğitime veriyoruz. 

peki iş bulduk çalışmaya başladık okulu bitirdikten sonra hemen işe başlıyoruz 50-55 yaşına kadar emekli olmak için çalışıyoruz. 

toplumun geneli böyle yaşar ve yaşlanır peki yaşlanınca şöyle bir arkasına bakar BEN NE YAŞADIM? diye kendine sorar. 

toplumun bize dayatığı yaşam bu pek çok insan bunun farkında olmadan malesef bu dünyadan göçüp gidiyor. 

bu hayatı sadece siz değiştire bilirsiniz pes etmeyin yeniden deneyin her başarısızlık sizin için yeni birşey öğrenmek olsun. 

zamanı yaşlanmak için değil gelişmek için kullanın farklı bir hayat yaşaya bilirsiniz bu döngün'den kurtulun. 

artık bazı şeylerin farkında olun durun ve bir düşünün ben ne yapıyorum? gelecekte ne yapıcam? Benim hayatım bu kadar sıradan olmamalı artık hayatınızı boş şeyler geçirerek gündemleri takip ederek televizyon izleyerek geçirmeyin lütfen içinizdeki o yeni sizi ortaya çıkarın.

hayat kısa bunun kıymetini iyi bilelim


"HAYAT SİZİ DEĞİL SİZ HAYATI YÖNETİN"


Yorum Gönder

0 Yorumlar